انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سنگ فیروزه

سنگ فیروزه ماده معدنی میباشد که از فسفات مس و آلومینیوم نمناک بوجود آمدن گردیده میباشد. ماده رنگی جانور در آن از مس و آهن میباشد. غالبا فیروزه ها در شکاف گوهر هایی یافت می گردند که منابع پر رونق از آلمینیوم میباشدند. 
تغییر رنگ در سنگ فیروزه در نتیجه تابش نور خورشید، تبخیر آب طبیعی جانور در آن، پاکی و کدورت جو و برخورد چربی و مواد شیمیایی با آن صورت می گیرد. به همان ادله، برتر هست در هنگام شستن دست ها، انگشتر فیروزه را از انگشت بیرون آورده گردد. همینطور در حرارت 250 میزان سانتیگراد رنگ آبی آسمانی آن به رنگ سبز کدر تبدیل می گردد و جلا دادن گوهر فیروزه موجب پر رنگ گشتن آن می گردد. 
نگین فیروزه خاصیت ها زیادی دارد که در راستا مطلب بصورت کامل به خواص سنگ فیروزه اشاره می کنیم پس در راستا با ما همراه باشید. فیروزه یکی از نگینهای معدنی خیلی با کیفیت می باشد، خیلی قشنگ و خوشرنگ می باشد. انواع سنگ فیروزه در ساخت گردنبند، خاتم و دستبند و … به کار می رود، روی همین گوهر حکاکی انجام می دهند، گوهر فیروزه اصل از فواید خیلی زیادی برخوردار می باشد، برای معالجه گلودرد، قوی کردن تارهای صدای و معالجه مریضی های تنفسی و ریوی اثرگذار میباشد. سنگ فیروزه، نگین دوستی، خلوتش و آشتی میباشد و شما را در مقابل انرژی های منفی مراقبت می کند، همین گوهر برای آسان گشتن کارها و رونق شغل وکار خیلی تاثیرگذار میباشد. 
فیروزه دارنده خلل و فرج طبیعی میباشد که آن ها را با تزریق مواد پلاستیکی می پوشانند و فیروزه را سخت تر می نمایند. همینطور به ادله خلل و فرج انبوه در توده فیروزه، برای خوش رنگ کردن آن از نمک های مس و آنیلین بهره بردن می کنند. همینطور کانی های زیادی وجود دارند که به موجب شباهت با فیروزه آن ها زا به جای فیروزه عرضه می نمایند که از همین میان می توان به کالسدونی، هولیت رنگ نموده، آمازونیت، کریسوکولا و لازولیت اشاره نمود. https://sharafonline.ir/blog/turquoise/

خواص انگشتر نقره مردانه و زنانه فیروزه

فیروزه زرد گنجایشی از آهن هست. فیروزه زرد یاری می نماید تا به روح و روان مربوط گردیم و انرژی های آسمانی را به زمین جابه جایی دهیم. از جذاب ترین خاصیت ها نگین فیروزه اصل و فواید گردنبند فیروزه و یا خاتم با همین گوهر، شفادهندگی است همان خصوصیت گوهر فیروزه و برای قوی کردن سیستم محافظتی بدن و زدودن مریضی هایی اینند آسم، خمودگی گشتید، فشارخون بالا، میگرن، عفونت های ویروسی و حتی زهر زدایی ازبدن می تواند مورد به کار گیری قرار گیرد. خواص انگشتر نقره مردانه و رنانه فیروزه برای معالجه میگرن و سردرد هم اثرگذار میباشد. به کار گیری از فواید معالجهی نگین فیروزه برای کم شدن التهابات عضلانی، تسکین رنج کمر و پروستات هم کارآمد هست. پ
خواص انگشتر نقره مردانه و رنانه فیروزه که یک گوهر مقاوم می باشد برای خستگی،مایوس گشتن و حملات بد اخلاق و خمودگی خیلی کارآمد می باشد.خواص انگشتر نقره مردانه و رنانه فیروزه در خیلیی از مشکلات و مریضی هایی در چشم، مغز، گردن، گوش ها، گلو مخصوصا برای رنج میگرن، آب مروارید و سردرد کارآمد می باشد. همینطور خواص انگشتر نقره مردانه و رنانه فیروزه مراقبت نماینده سیستم تنفسی هست و در نتیجه آلرژی و اختلالات را در ریه بهبود می نماید. باور بر همین می باشد که با به کار گیری از گردنبند فیروزه ای ترشحات و سایه مریضی های مربوط با برونشیت از بین می رود همینطور فرض کردن که فیروزه مشکلات سخن گفتن از قبیل لکنت زبان را بهبود می نماید. 


از نقطه روحی و معنوی فیروزه مثل یک پرستار و مراقب عمل می نماید که انرژی های مرکز بدن را پاک می نماید.فیروزه رخصت می دهد که حس قشنگیی مهربانی و همینطور اعتماد به وجود بیاید که ادله چیره گشتن بر نیرو های آسمانی می گردد. turquoise الهام قسمت و القاء نماینده ای میباشد که دلیل می گردد اشخاص احساسات خویش را نسبت به بقیه افراد گسترش دهند و همینطور علت می گردد بشر از آنچه که برای خویش آرزو می نماید از قبیل محبت،عشق،مهربانی برای سایر افراد نیز آرزو کند. 
خواص انگشتر نقره مردانه و رنانه فیروزه ظرفیت دارندگان خویش را زیاد شدن می دهد تا آنها نیزه مشخصه های داخل خویش (چه مناسب یا چه نامناسب) را درک نمایند. از خاصیت ها گوهر فیروزه همان می باشد که فرایند التیام را تسریع می کند و در جراحت هایی مثل پارگی رباط ها و تاندون ها و رنج مفاصل، سبب افزایش جریان خونی در بافت های عضلانی می شود. 
ضد ویروس و باکتری: 
از بقیه خواص انگشتر نقره مردانه و رنانه فیروزه همان هست که در معالجه بعضی از قسمت ها بدن که تحت هجوم میکروب ها و باکتری ها می باشند اثرگذار می باشد. همینطور پاک نماینده ی قسمت ها آلوده ای که در نواحیی بدن وجود دارد هم است.

 

  • محمد ترکاشوند
  • ۰
  • ۰

بهره بردن از نیزان خاتم نقره مردانه و زنانه در صنعت جواهر قدمتی بسیار تاریخی دارد تا حدی که بعضی از مردم به خاصیت ها سنگ گارنت اعتقاد داشته اند که طلسم نیزان گوهر سبب می شود فردی که لباسی از این نگین پوشیده هست، از ظلمات و بدی ها دور بماند. این گوهر با دشواری خوب و مناسب است می باشد که به کار گیری از آن در صنعت جواهر توصیه می گردد؛ چرا که به ادله مقاومت خوبش در مقابله با عوامل فیزیکی، بقا و استقامت چیرگی را داراست. در حال حاضر همان خاتم نقره مردانه و زنانه سنگدر قسمت ها بسیاری از عالم یافت می گردد، اما با توجه به هوا هر ناحیه، لعل استخراج گردیده از آن منطقه فواید ظاهری و فیزیکی متفاوتی را دارد. سنگ های گارنت مختلف از اسامی تجاری و تخصصی متفاوتی برخوردار هستند و همان اختلاف به علت تفاوت در رنگ ها و گونه های این نگین هست. 
یک متخصص نام گارنت را به گروهی متشکل از ده گوهر مختلف با ترکیب شیمیایی مشابه اطلاق می کند. هر چند بیشتر نوع های به رنگ سرخگون استند اما گارنت هایی با رنگ سبز، بیرنگ تا زرد روشن، نارنجی آتشین و خاکی نیز وجود دارند. مایه ت أسف می باشد که با وجود زیبایی گارنت، تعداد بسیار کمی از مردم گونه های و رنگهای گوناگون آن را می شناسند.

 

انواع انگشتر نقره مردانه و زنانه با نگین گارنت



آلماندیت: رایج ترین سنگ خاتم نقره مردانه و زنانه گارنت می باشد که در جواهرسازی به کار می رود و در افزایش بهره وری، کمک به ایجاد تمرکز و انجام کامل کارها مشهور میباشد. در حالتی که نزدیک چشم سوم نگه داشته شود، می تواند اطلاعات زندگی گذشته را یادآوری کند. نیزان سنگ باعث نیروبخشی و گشایش مسیرهای بین چاکرای آغاز یا ریشه ای و چاکرای هفتم یا تاجی می شود. 
آلماندیت سنگی بی پایان احیا کننده می باشد که قدرت و بنیه فیزیکی به انسان می قسمتد. همچنین از طرز باز کردن ذهن برتر و نیکوکاری و شفقت، به متحد کردن حقیقت و وابستگی در خود برتر، آدمیزاد را به خودش نزدیکتر می کند. 
آلماندیت با زمین سازی کردن انرژیهای عالم و مجرا کشی آنها به درون جسم فیزیکی، مسیر بین چاکرای اول و چاکرای هفتم را باز می کند. سپس روح را درون جسم فیزیکی تجسد می تکهد. 

آندرادیت: حاوی تیتانیوم و منیزیوم هست. بسیار منعطف و پویاست، خلاقیت را برمی انگیزاند و آنچه را که در پیشرفت روابطتتان بیش از همه نیاز دارید به سوی شما جذب می کند. همان گوهر هر نوع احساس انزوا و بیزاری را از بین برده و روابط صمیمی با بقیه اشخاص ایجاد می کند. آندرادیت میدان مغناطیسی موجود در بدن را مجددا ً تنظیم می کند، هاله را پاکسازی و گسترش داده و الهامات روان بینی را محکم کردن می کند. 

گوهر خاتم نقره مردانه و زنانه گارنت سبز یا دمانتویید: رنگ آن به دلیل وجود کلسیم و کروم می باشد. با ارزش ترین نمونه گارنت هاست، که طبق نامش سبز هست و از سبز پریدوت تا رنگ زمرد، وجود دارد. بیشتر نیزان نگینها قالبی قهوه ای نیز دارند. گارنتهای با رنگ سبز پر رنگ با ارزشترند لیکن رنگهای روشن تر آن نیز در اغلب موارد هواخواه زیادی دارد. گارنت سبز سرزندگی می آورد و به جلوگیری از ترس، ناامنی و دیگر احساسات دلتنگی کمک می کند. در کتاب ها گوهرشناسی دیرین نیزان سنگ را با کلمات “البجاده ” یا “البیجادی ” به کار می موفقیته اند ولی خود واژه گارنت از واژه Granatius به معنای دانه گرفته گشته و این گوهر اکثرا به صورت کریستال های ریز و گرد یافت می گردد. نیزان نگین (garnet) قسمت گسترده ای از رنگ ها و طرح های معمول را در بر می گیرد و به عامل اینکه فراوانی همان سنگ در بازار زیاد است علت گشته هست که نیزان خاتم نقره مردانه و زنانه به نگینی بسیار مقرون به صرفه تبدیل شود و جزء جواهرات ارزشمند بازار به حساب بیاید و در شرایطی که نیزان فراوانی نبود قطعا همان خاتم نقره مردانه و زنانه جزو گرانبهاترین نگین های بازار می شد. 

خواص خرید انگشتر نقره مردانه و زنانه گارنت

فواید خرید انگشتر نقره مردانه و زنانه گارنت برای قاعدگی زنان خوب است 
سیستم انرژی را متعادل می کند و میلها را برمی انگیزد 
در حالیکه هنگام خواب این نگین همراهتان باشد شما می توانید رویاهایتان را به خاطر بیاورید 

نیزان سنگ برای استحکام دیواره های سرخرگ، محکم کردن چشم و درمان سرطان در مراحل مقدمه آن کارایی دارد. 
نوشته ها حاکی از نیزان میباشد که خاصیت ها گارنت در عشق، دوستی، وفاداری، برد، اعتبار نفس، انرژی، ایمان، استقامت و صداقت تاثیر زیادی دارد. 
خواص خرید انگشتر نقره مردانه و زنانه گارنت امروزه نیزان سنگ می تواند یک درمان عالی برای رفع کابوس باشد. 
این نگین نماد دیرین دوستی است. در زمان قدیمی، ای گوهر بین دوستانی که یکدیگر را دوست می داشتند. جهت نشان دادن احساسات خود و مطمئن شدن از دیدار دوباره رد و بدل می گشت. 
باور وسیعی وجود دارد که نیزان خواص گارنت سبب بالا رفتن قوه جسارت آدمیزاد می شود. 
همچنین از خواص سنگ گارنت همان که نیزان گوهر خشم و اختلافات را از بین می پیروزی و دلیل کاهش اختلال عاطفی می گردد. 
گوهر گارنت سبز دارای نیزان خصوصیت است که امواج، انرژی های منفی و ناامیدی را دور نموده و شور و شادابی روح را با خود به همراه می آورد. همچنین برای بر طرف نمودن کابوس های شبانه توصیه گشته میباشد.

  • محمد ترکاشوند
  • ۰
  • ۰

انگشتر شجر

امروز چنانچه کمی اطلاعات داشته باشید می توانید به راحتی انگشتر شجر اساس را از بدلی تشخیص دهید و از خواص خرید انگشتر نقره مردانه و زنانه شجر اساس بهره مند گردید. بنابراین با کمی وقت گذاشتن و شغل اطلاعات، از خرید گوهر شجرهای تقلبی جلوگیری نمایید. 
با دقت به خواص خرید انگشتر نقره عقیق شجر، از آنجا که همان نگین ها شامل منافذ و شکاف هایی میکروسکوپی زیادی می باشند از همان رو برای رنگ آمیزی های شیمیایی موردی خوب بوده و به دلیل نقش های فریبنده می توانند در صورت نبود اطلاعات کافی مشتری بعنوان نگین اصل شجر اساسی به فروش برسد. با همان تفاسیر چنانچه قصد خرید دارید اطلاعاتی را از متخصصین همین زمینه بدست آوردید. برای مثال جهت تشخیص خرید انگشتر نقره مردانه و زنانه شجر اساس اولین روش تشخیص خاتم نقره مردانه و زنانه شجر اساس از آنجا که می فهمید درجه پیچیدگی عقیق (مستثنا از اینکه شجر باشد یا نمونه دیگری) از شیشه اکثرا است بنابراین عقیق می تواند بر روی شیشع خط بندازید در غیر همان صورت در عقیق بودن آن شک نمایید. 
دومین راه تشخیص: در مقایسه دو عقیق نیز اندازه، عقیق سنگین تر، اساس است زیرا که عقیق اساس جرم حجمی بالایی دارد بنابراین وزن غالبای را در مقایسه با گونه های مشابه خویش دارد. نگین شجر یا دندریت در خانواده عقیق ها قرار می گیرد و گونهی کوارتز به حساب می رود. دندریت آگات، سرشت یونانی دارد و به معنای درخت شبیه می باشد .

انگشتر شجر


بیشتر همین عقیق ها را در رنگ های سفید و یا خاکستری پیدا می نماید الان کرم رنگ هم در آن ها دیده می گردد. و نقش هایی مثل درخت یا سرخس را به باعث وجود آهن و منگنز به نمایش می گذارد و این موجب گشته تا اسم همین گوهر دندریت گردد الان یه ان نگین پاییزی و بهاری نیز گفته می گردد. گوهر شجر پاییزی معمولا به رنگ زرد یا نارنجی می باشد در مورد نحوه شکل گیری طرح ها هم فرضیه های متفاوتی وجود دارد بعضی معتقدند که بازتاب نور رعد و برق در آن ها موجب ایجاد چنین طرح هایی می گردد. 

در گزشته یونانی ها اعتقاد داشتند که همان نگین روح دختان جنگل می باشد و برای این ان را در زمین های کشاورزی قرار می دادند تا محصولات زیادی را برداشت کنند. الان استفاده بهبودی و سحری از ان هم در مصر و یونان رواج داشت و سپس در میان ایرانی ها و دیگر کشور های خاورمیانه هم پرطرفدار گردید. 
نگین شجری یا شجر، گونهی کانی بوده که در آن نقش هایی مانند عکس گیاهان، درختان و حتی موجودات زنده هم به چشم می خورند.عتیق های شجر به آن دست از عتیق های کبود و یا سفید گفته می گردد که در اشکال آن ها عکس های انتزاعی نقش بسته اند. الان همان خواص خرید منحصر به همین رنگ ها نبوده و در عتیق های سرخ فام و یا زرد رنگ هم می توان نقش های انتزاعی را دید. 
چنانچه به نگین های قیمتی و خاصیت های آنها علاقه مند هستید همان مقاله را از دست ندهید !

قیمت خرید انگشتر نقره شجر

موارد اثرگذار در انتخاب قیمت خرید انگشتر نقره مردانه و زنانه شجر درختی DENDRITE چیست ؟ در جواب همین سوال باید گفت که ارزش گوهر شجر اساس اکثرا براساس طرح و نقش های موجود بر روی آن بها گذاری می گردد. هرچه همان نقشه ها روی گوهر انگشتر شجر اساس جذاب تر و خاص تر باشد قیمت خرید انگشتر نقره مردانه و زنانه شجر اساس بالاتر می رود. قیمت خریدهمان سنگ انگشتر نقره شجر مردانه از چند ده هزار تومان تا چند میلیون تومان بها گذاری می گردد. هرچه نقش موجود بر آن ها با عکس ها واقعی شباهت اکثرای داشته باشد و یا اسامی منقوش بر روی آن واضح تر باشد دلیل زیاد شدن ارزش گوهر شجر درختی اساس می گردد. به طور کلی شوق و سلیقه خریدار و فروشنده در انتخاب قیمت خرید انگشتر شجر درختی و قیمت خرید انگشتر شجر اساس خیلی تاثیرگذار می باشد ! 
اینکه نگین عقیق در ابعاد رشد میکند یا خیر باید گفت که خیر لیکن در رشد نقش و نگارهای آن بله، تغییراتی ایجاد می گردد ! برخی ها باور دارند در طول سالیان نقش های نگین کمی جابه جا می گردد. بنابراین گوهر رشد نمی کند بلکه نقش و نگار آن با گذر زمان تغییر خواهد نمود. (درخت های درون آن درشت تر می گردد و رشد می کنند) برای شارژ کردن همین نگین می توانید از محلول اب و نک بحر یاری بگیرید و انگشتر خویش را حد اقل نیم ساعت تا یک شبانه روز داخل محلول قرار دهید. 
 

  • محمد ترکاشوند