انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

البته که امید اول همه ما خدا و اهل بیت (ع) هستند و باید حاجات خود را از ایشان بخواهیم و درکنار آن شرف الشمس انشالله موثر باشد. خواص شرف شمس از دو جنبه اهمیت دارد یکی در خواص بی نظیر خود سنگ عقیق نهفته می باشد و دیگری در قدرت اسم اعظم الهی که پشت نگین حکاکی می شود. چندی از خواص  عقیق شرف الشمس دفع فقر، حفاظت اموال، باز شدن ابواب رزق و روزی، دفع بیماری، حفظ از گزند جانوران و ایمنی از بلایا و دشمنان، کسب عزت و مقام است. بی شک آثار سریع و متداوم این نگین در گسترش رزق و روزی مورد تایید همگان است و گشایش امور را در سریعترین زمان به شکل کاملا مشهودی ایجاد می نماید. در ادامه تعدادی از احادیث درباب عقیق را مطالعه بفرمایید:

1- از امام موسی کاظم (ع) در روایتی نقل گردیده است که انگشتر زرد در دست کنید که موجب آسانی است و در آن هیچ دشواری نباشد.

2- پیامبر اکرم (ص) هم می‌فرمایند: هر کس یکی ازعقیق‌ های سرخ و زرد و سفید را در دست داشته باشد جز خیر و نیکی و فراخی روزی و سلامتی ازجمیع بلا‌ ها نمی‌بیند و از شر پادشاه ظالم و از هر چه آدمی از آن می‌ترسد و حذر می‌کند امان می‌یابد.

3- امام صادق (ع): انگشتر عقیق در دست کنید که مبارک است و صاحب آن عاقبتش به خیر و نیکی باشد.


در صفحه خرید انگشتر عقیق سرخ و عقیق یمنی مجموعه انگشترهای عقیق سرخ مردانه و زنانه قابل انتخاب و خرید است. جهت خرید انگشتر عقیق سرخ فقط کافیست محصول موردپسند را انتخاب و سفارش دهید. انگشتر عقیق سرخ بسیار زیباست و می تواند انتخاب مناسبی باشد.
سنگ عقیق خواص زیادی دارد از جمله: برطرف شدن فقر، دفع دشمنان و بلایا، عاقبت به خیری، ایمنی در سفر، برطرف کردن اندوه، آسان شدن کارها.

  • محمد ترکاشوند