انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

  • ۰
  • ۰

بهره بردن از نیزان خاتم نقره مردانه و زنانه در صنعت جواهر قدمتی بسیار تاریخی دارد تا حدی که بعضی از مردم به خاصیت ها سنگ گارنت اعتقاد داشته اند که طلسم نیزان گوهر سبب می شود فردی که لباسی از این نگین پوشیده هست، از ظلمات و بدی ها دور بماند. این گوهر با دشواری خوب و مناسب است می باشد که به کار گیری از آن در صنعت جواهر توصیه می گردد؛ چرا که به ادله مقاومت خوبش در مقابله با عوامل فیزیکی، بقا و استقامت چیرگی را داراست. در حال حاضر همان خاتم نقره مردانه و زنانه سنگدر قسمت ها بسیاری از عالم یافت می گردد، اما با توجه به هوا هر ناحیه، لعل استخراج گردیده از آن منطقه فواید ظاهری و فیزیکی متفاوتی را دارد. سنگ های گارنت مختلف از اسامی تجاری و تخصصی متفاوتی برخوردار هستند و همان اختلاف به علت تفاوت در رنگ ها و گونه های این نگین هست. 
یک متخصص نام گارنت را به گروهی متشکل از ده گوهر مختلف با ترکیب شیمیایی مشابه اطلاق می کند. هر چند بیشتر نوع های به رنگ سرخگون استند اما گارنت هایی با رنگ سبز، بیرنگ تا زرد روشن، نارنجی آتشین و خاکی نیز وجود دارند. مایه ت أسف می باشد که با وجود زیبایی گارنت، تعداد بسیار کمی از مردم گونه های و رنگهای گوناگون آن را می شناسند.

 

انواع انگشتر نقره مردانه و زنانه با نگین گارنت



آلماندیت: رایج ترین سنگ خاتم نقره مردانه و زنانه گارنت می باشد که در جواهرسازی به کار می رود و در افزایش بهره وری، کمک به ایجاد تمرکز و انجام کامل کارها مشهور میباشد. در حالتی که نزدیک چشم سوم نگه داشته شود، می تواند اطلاعات زندگی گذشته را یادآوری کند. نیزان سنگ باعث نیروبخشی و گشایش مسیرهای بین چاکرای آغاز یا ریشه ای و چاکرای هفتم یا تاجی می شود. 
آلماندیت سنگی بی پایان احیا کننده می باشد که قدرت و بنیه فیزیکی به انسان می قسمتد. همچنین از طرز باز کردن ذهن برتر و نیکوکاری و شفقت، به متحد کردن حقیقت و وابستگی در خود برتر، آدمیزاد را به خودش نزدیکتر می کند. 
آلماندیت با زمین سازی کردن انرژیهای عالم و مجرا کشی آنها به درون جسم فیزیکی، مسیر بین چاکرای اول و چاکرای هفتم را باز می کند. سپس روح را درون جسم فیزیکی تجسد می تکهد. 

آندرادیت: حاوی تیتانیوم و منیزیوم هست. بسیار منعطف و پویاست، خلاقیت را برمی انگیزاند و آنچه را که در پیشرفت روابطتتان بیش از همه نیاز دارید به سوی شما جذب می کند. همان گوهر هر نوع احساس انزوا و بیزاری را از بین برده و روابط صمیمی با بقیه اشخاص ایجاد می کند. آندرادیت میدان مغناطیسی موجود در بدن را مجددا ً تنظیم می کند، هاله را پاکسازی و گسترش داده و الهامات روان بینی را محکم کردن می کند. 

گوهر خاتم نقره مردانه و زنانه گارنت سبز یا دمانتویید: رنگ آن به دلیل وجود کلسیم و کروم می باشد. با ارزش ترین نمونه گارنت هاست، که طبق نامش سبز هست و از سبز پریدوت تا رنگ زمرد، وجود دارد. بیشتر نیزان نگینها قالبی قهوه ای نیز دارند. گارنتهای با رنگ سبز پر رنگ با ارزشترند لیکن رنگهای روشن تر آن نیز در اغلب موارد هواخواه زیادی دارد. گارنت سبز سرزندگی می آورد و به جلوگیری از ترس، ناامنی و دیگر احساسات دلتنگی کمک می کند. در کتاب ها گوهرشناسی دیرین نیزان سنگ را با کلمات “البجاده ” یا “البیجادی ” به کار می موفقیته اند ولی خود واژه گارنت از واژه Granatius به معنای دانه گرفته گشته و این گوهر اکثرا به صورت کریستال های ریز و گرد یافت می گردد. نیزان نگین (garnet) قسمت گسترده ای از رنگ ها و طرح های معمول را در بر می گیرد و به عامل اینکه فراوانی همان سنگ در بازار زیاد است علت گشته هست که نیزان خاتم نقره مردانه و زنانه به نگینی بسیار مقرون به صرفه تبدیل شود و جزء جواهرات ارزشمند بازار به حساب بیاید و در شرایطی که نیزان فراوانی نبود قطعا همان خاتم نقره مردانه و زنانه جزو گرانبهاترین نگین های بازار می شد. 

خواص خرید انگشتر نقره مردانه و زنانه گارنت

فواید خرید انگشتر نقره مردانه و زنانه گارنت برای قاعدگی زنان خوب است 
سیستم انرژی را متعادل می کند و میلها را برمی انگیزد 
در حالیکه هنگام خواب این نگین همراهتان باشد شما می توانید رویاهایتان را به خاطر بیاورید 

نیزان سنگ برای استحکام دیواره های سرخرگ، محکم کردن چشم و درمان سرطان در مراحل مقدمه آن کارایی دارد. 
نوشته ها حاکی از نیزان میباشد که خاصیت ها گارنت در عشق، دوستی، وفاداری، برد، اعتبار نفس، انرژی، ایمان، استقامت و صداقت تاثیر زیادی دارد. 
خواص خرید انگشتر نقره مردانه و زنانه گارنت امروزه نیزان سنگ می تواند یک درمان عالی برای رفع کابوس باشد. 
این نگین نماد دیرین دوستی است. در زمان قدیمی، ای گوهر بین دوستانی که یکدیگر را دوست می داشتند. جهت نشان دادن احساسات خود و مطمئن شدن از دیدار دوباره رد و بدل می گشت. 
باور وسیعی وجود دارد که نیزان خواص گارنت سبب بالا رفتن قوه جسارت آدمیزاد می شود. 
همچنین از خواص سنگ گارنت همان که نیزان گوهر خشم و اختلافات را از بین می پیروزی و دلیل کاهش اختلال عاطفی می گردد. 
گوهر گارنت سبز دارای نیزان خصوصیت است که امواج، انرژی های منفی و ناامیدی را دور نموده و شور و شادابی روح را با خود به همراه می آورد. همچنین برای بر طرف نمودن کابوس های شبانه توصیه گشته میباشد.

  • ۹۹/۰۹/۱۰
  • محمد ترکاشوند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی