انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

  • ۰
  • ۰

البته که امید اول همه ما خدا و اهل بیت (ع) هستند و باید حاجات خود را از ایشان بخواهیم و درکنار آن شرف الشمس انشالله موثر باشد. خواص شرف شمس از دو جنبه اهمیت دارد یکی در خواص بی نظیر خود سنگ عقیق نهفته می باشد و دیگری در قدرت اسم اعظم الهی که پشت نگین حکاکی می شود. چندی از خواص  عقیق شرف الشمس دفع فقر، حفاظت اموال، باز شدن ابواب رزق و روزی، دفع بیماری، حفظ از گزند جانوران و ایمنی از بلایا و دشمنان، کسب عزت و مقام است. بی شک آثار سریع و متداوم این نگین در گسترش رزق و روزی مورد تایید همگان است و گشایش امور را در سریعترین زمان به شکل کاملا مشهودی ایجاد می نماید. در ادامه تعدادی از احادیث درباب عقیق را مطالعه بفرمایید:

1- از امام موسی کاظم (ع) در روایتی نقل گردیده است که انگشتر زرد در دست کنید که موجب آسانی است و در آن هیچ دشواری نباشد.

2- پیامبر اکرم (ص) هم می‌فرمایند: هر کس یکی ازعقیق‌ های سرخ و زرد و سفید را در دست داشته باشد جز خیر و نیکی و فراخی روزی و سلامتی ازجمیع بلا‌ ها نمی‌بیند و از شر پادشاه ظالم و از هر چه آدمی از آن می‌ترسد و حذر می‌کند امان می‌یابد.

3- امام صادق (ع): انگشتر عقیق در دست کنید که مبارک است و صاحب آن عاقبتش به خیر و نیکی باشد.


در صفحه خرید انگشتر عقیق سرخ و عقیق یمنی مجموعه انگشترهای عقیق سرخ مردانه و زنانه قابل انتخاب و خرید است. جهت خرید انگشتر عقیق سرخ فقط کافیست محصول موردپسند را انتخاب و سفارش دهید. انگشتر عقیق سرخ بسیار زیباست و می تواند انتخاب مناسبی باشد.
سنگ عقیق خواص زیادی دارد از جمله: برطرف شدن فقر، دفع دشمنان و بلایا، عاقبت به خیری، ایمنی در سفر، برطرف کردن اندوه، آسان شدن کارها.

  • ۹۷/۰۱/۰۸
  • محمد ترکاشوند

شرف شمس

عقیق سرخ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی