انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

  • ۰
  • ۰

شناسایی سنگ حدیداصلی
برای شناسایی یک سنگ حدید واقعی، می توانید آن را روی چینی یا کاشی بدون لعاب بکشید. سنگ حدیدخط قرمز اصلی را تشکیل می دهد. البته باید مراقب باشید که نگین حدید را خراش ندهید.

باکیفیت تر ین محصولات حدید صینی در سایت شرف آنلاین (sharafonline) موجود می باشد.
خواص درمانی سنگ حدید
خواص متعددی برای سنگ حدید ذکر شده است که مهمترین آنها عبارتند از:
* قلب را تقویت می کند
*تنظیم گردش خون
* درمان فشار خون
* همودیالیز
* تحریک جذب حدیداز طریق خون و درمان کم خونی
* تسکین درد آرتریت و اسپاسم عضلانی
* تعادل و تنظیم چاکرای اول
* ایجاد قدرت، استقامت و انرژی
*تقویت تمرکز و حافظه
* از احساسات منفی دیگران دوری کنید
*تقویت اعتماد به نفس و اراده
* بر وسواس های عملی و اعتیاد غلبه کنید
* درمان پرخوری و سیگار کشیدن
* درمان اضطراب و بی خوابی
* به تعادل بدن کمک می کند
* بهبود جذب اکسیژن در بدن


خواص سنگ حدید
سنگ حدیدرا طلسمی برای جلوگیری از بلا و خنثی کردن عواقب آن می دانند و برای ایمنی و محافظت از خطر و غلبه بر دشمنان نیز استفاده می شود.
از سنگ حدید هفت جلاله می توان برای دفع جادوگری و دفع ارواح شیطانی استفاده کرد.
حفاظ انگشتر سنگ آهن
امام صادق (علیه السلام) فرمود: این انگشتر را از نجاست و تعفن دور نگه دارید و در حمام و دستشویی قرار ندهید. پس کسى که امنیت جانى ندارد و از هلاکت مى ترسد، از این انگشتر استفاده کند و آن را از دست دشمنانت بپوشاند تا از آن استفاده نکنند و به کسى بدهند، مگر اینکه او شیعه و تو باشد. در مورد او مطمئن است .»
سنگ هماتیت چیست؟ مهمترین خواص سنگ هماتیت چیست؟ در مقاله بعدی با تمام خواص درمانی و فیزیکی هماتیت حدید صینی آشنا خواهیم شد. همچنین در ابتدا تاریخچه این سنگ توضیح داده می شود و سپس به فواید و خواص سنگ حدید چینی برمی گردیم. در ادامه به ذکر اذکار توصیه شده توسط ائمه برای این سنگ و منبع آن می پردازیم و در پایان مطلب شرایط نگهداری و پرداخت سنگ هماتیت را ذکر می کنیم.
تاریخچه سنگ معدن هماتیت (حدید)
سنگ هماتیت چیست؟ سنگ هماتیت از کلمه یونانی hyma به معنای خون گرفته شده است. هماتیت یکی از کانی های آهن است و از فرمول شیمیایی Fe2O3 پیروی می کند، به شکل خالص آن حاوی 69.94 درصد آهن و 30.06 درصد اکسیژن است، رنگ آن می تواند از خاکستری تا قرمز تیره یا صورتی متفاوت باشد. هماتیت دارای وزن مخصوص تایید شده 5.26 گرم بر سانتی متر مکعب است و به صورت توده ای و خاکی یا متراکم و کریستالی وجود دارد. شکل بسیار خالص این کانی قرمز خاکی به نام گل بامیه در جزیره هرمز ایران یافت می شود. کانی هماتیت معمولاً بسیار خالص (50-68 درصد آهن) و عمدتاً مواد سیلیسی است. بازسازی این ماده معدنی بهتر از مگنتیت است. اغلب این ماده معدنی حاوی مقدار کمی فسفر است. در دمای 1457 درجه سانتیگراد و فشار یک جو، سنگ هماتیت به مگنتیت و آهن تجزیه می شود. از آنجایی که آهن دارای فشار تفکیک اکسیژن بالایی است، به راحتی در دماهای بالا حتی در محیط های کم توان به مگنتیت تبدیل می شود.
خواص سنگ حدید
مهمترین خواص سنگ هماتیت چیست؟ جالب اینجاست که حدید به Bloodstone معروف است. به آن سنگ ذهن نیز می گویند. این سنگ باعث ایجاد آرامش و تمرکز روحی در فرد می شود. در تفکر اخلاقی، تفکر منطقی و ریاضیات کمک زیادی می کند. بر اساس کتیبه ای که بر روی سنگ هماتیت حک شده است، به عنوان حرز دفع کننده و خنثی کننده شر از انسان شناخته می شود، از آن برای محافظت از خطر و مشکل و برای ایمنی، شکست دادن ظالمان استفاده می شود. به طور کلی از ناگین حدید به عنوان دفاعی در برابر جادو و جادوی دشمنان شما استفاده می شود. محافظت از افراد در برابر انرژی منفی و انعکاس آن به ارسال کنندگان از دیگر خواص سنگ حدید هفت جلاله یا عین علی است.

  • ۰۱/۰۵/۱۲
  • محمد ترکاشوند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی