انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

  • ۰
  • ۰

در این مطلب متن کامل دعای فال حضرت فاطمه (س) را قرار داده ایم و قبل از آن روایت مربوطه، صحت روایت و اوصاف آن از جمله فال 50. دختر یک ساله را بخوانید. این دعای فال حضرت فاطمه در برخی منابع ذکر شده و صحت آن تأیید شده است. و علاوه بر این دعا، حضرت زهرا علیهاالسلام دو طلسم نقل کرده است که به گفته برخی از افراد مستحب برای ازدواج است که در این مقاله نیز آمده است و در نهایت معتبرترین دعای سعادت را معرفی کرده است. داستان و جزئیات آن مستند است. پس تا انتهای مطلب با شرف همراه باشید…
حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را بانوی فجا خاتون روایت کرده که فرمود: روز جمعه وارد خانه ام ابیها حضرت فاطمه زهرا شدم. گفتم: دلیل آواز خواندن و دمیدن چیست؟ پس از استراحت از نماز، حضرت فرمود:


مقصود از این دعا چهل کلید است، هر که این دعا را در روز جمعه بخواند، غسل کند، آب پاکیزه بیاورد، این دعا را بخواند، بمالد و بخورد، 50 سال به بخت باز می شود. در غذا می ریزد و می خورد، به حول و قوه خداوند متعال محبت یوسف و زلیخا را به سحر می آورد، گلاب و زردچوبه و خربزه را می خواند بخورد و برای خواندن آن با آب غسل می دهد. نماز که به دستور حضرت حق برمی گردد، اگر کسى نزد سلاطین بیاید و این دعا را در گلاب بخواند و بر بدنشان بمالد تسبیح مى شود و اگر در آب غسل کنند حضرت حق تعالی. از آنها محافظت خواهد کرد- افزایش. از همه بدی ها و از حیله های آدم های حیله گر و جادوی جادوگران و بدی ها همه در امان باشند.
فضه به من گفت روزی حضرت فاطمه (س) را زیارت کردم. حضرت نماز خواند و با ظرف آب در دست دمید. فضه به پیامبر صلی الله علیه و آله دعا کرد و از او پرسید که چرا از آب شلیک می کنی؟ حضرت فاطمه(س) بعد از نماز فرمودند که اینها پدر و مادر 40 هستند. کسی که نماز چهل و دوم جمعه را بخواند، مهره و آب زلال و پاکیزه بیاورد، این دعا را روی آب بخواند و آب را بنوشد، پنجاهمین سال آن شخص را باز می کند. (از این قسمت از داستان می دانیم که دعای حضرت فاطمه مستحب فال است) این داستان ادامه دارد و فعلاً به این قسمت محدود می شود.

  • ۰۱/۰۵/۱۱
  • محمد ترکاشوند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی