انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

  • ۰
  • ۰

ویژگی های عقیق سیاه که به سنگ ارواح نیز معروف است
عقیق سیاه مانند سایر عقیق ها از خانواده کوارتز است و از دیرباز به عنوان سنگ قیمتی در جواهرات استفاده می شده است. مهمترین مدل عقیق بعد از عقیق های قرمز و زرد، عقیق سیاه یا عقیق است که مانند سایر سنگ های عقیق دارای خواص درمانی و شفابخشی به خصوص عقیق قرمز است. برای خرید انگشتر عقیق سیاه نیز می توانید به سایت شرف آنلاین مراجعه کنید.
عقیق سیاه که به عقیق یا عقیق سیاه نیز معروف است امروزه در جواهرسازی و صنعت کاربرد فراوانی دارد، این سنگ به دلیل رنگ تیره و مشکی آن به شیشه آتشفشانی نیز معروف است. سختی این سنگ، مانند سایر عقیق‌ها، درجه 7 است، در واقع 3 درجه کمتر از الماس، سخت‌ترین ماده معدنی شناخته شده روی زمین. این سختی که منجر به مقاومت خوبی در برابر ضربه شد، انسان های اولیه را بر آن داشت تا از آن به عنوان یک ابزار دفاعی و شکار استفاده کنند.


این سنگ هنوز در بسیاری از کشورهای جهان یافت می شود که مهمترین آنها استرالیا، اندونزی، برزیل، اتیوپی و جمهوری چک هستند.
اثرات بر بدن
عقیق سیاه عفونت و التهاب را تسکین می دهد و همچنین با باکتری ها مبارزه می کند و ما را از زخم معده محافظت می کند و در بازسازی سلولی نقش فعالی دارد. این سنگ همچنین گرما و نیروی حیات را فراهم می کند. استرس را افزایش می دهد و نقش مهمی در بهبود گردش خون در بدن دارد.
بر روح و روان تأثیر می گذارد:
عقیق سیاه با سنگ های سطلی خاصیتی است که از ما در برابر امواج دیوار محافظت می کند و در پاکسازی گرد و غبار و ضربه گیرها موثر است.
همچنین به دلیل میدان مغناطیسی که در اثر تغییرات الکتریسیته بدن ایجاد می شود، از به خواب رفتن ارواح جلوگیری می کند.
سنگ عقیق یکی از سنگ های قیمتی است که به دلیل ادعاهای فراوان در مورد نفوذ آن در اسلام، طرفداران زیادی در کشورهای اسلامی دارد. در این مقاله بهترین انواع انگشتر عقیق سیاه و ذکر مورد نیاز را بررسی خواهید کرد.
معرفی عقیق سیاه
سختی عقیق 7-6.5 است.
عقیق در رنگ های مختلفی مانند قرمز، قهوه ای، جگری، زرد، آبی، مشکی، سبز، خاکستری و قهوه ای موجود است.
انگور اقاقیا سیاه جذابیت خاصی دارد که در جواهر فروشی بینا به چشم می خورد.
سنگ های قیمتی از دیرباز به دلیل خواص درمانی خود شناخته شده اند و مردم از آنها برای حل مشکلات استفاده می کنند. شفا با سنگ بخشی از طب قدیم است که به فواید غنی و معجزه آسای خردمندان اعتقاد دارد. درمان سنگ که امروزه یکی از پرطرفدارترین علوم در جهان به شمار می رود، ثابت کرده است که سنگ می تواند بر سرنوشت، شرایط، بیماری ها و رفتار ما تأثیر بگذارد. تاثیر سنگ ها بر روی افراد مختلف متفاوت است و هر سنگ فواید و خواص متفاوتی نسبت به گونه های دیگر دارد، بنابراین دیدن آثار معجزه آسای سنگ های قیمتی کار آسانی نیست، اما باید با آگاهی از خواص از آنها استفاده کرد. برای هر سنگ و مردی موثر بودن.


نوعی از سنگ های قیمتی که خواص درمانی زیادی دارد عقیق نام دارد. برای حل مشکل از عقیق قرمز یا جگر، عقیق سیاه، عقیق قهوه ای یا عقیق چوب استفاده می شود. عقیق از دیرباز برای لوازم آرایشی و درمانی مورد استفاده قرار می گرفته است و به عنوان نیروبخش مردم شناخته شده است. عقیق قرمز محبوب ترین نوع سنگ عقیق است که خواص آن از جمله افزایش خلاقیت و تحرک، موفقیت در برقراری ارتباط با دیگران و ایجاد جسارت درونی را دارد. در زیر به خواص انواع عقیق می پردازیم تا بتوانید با توجه به سلیقه و احساس و مصارف خود نوع عقیق مناسب را انتخاب کنید. باستان شناسان بر این باورند که عقیق بر روی برج های دوقلو ستاره دارد و خاصیت اصلی آن تقویت قلب است.

  • ۰۱/۰۳/۲۳
  • محمد ترکاشوند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی