انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

  • ۰
  • ۰

در لغت واژه احزاب به معنی گروه و دسته می باشد. احزاب و قبایل عرب که برای نابود کردن و ازبین بردن اسلام باهم متحد گردیده بودند شهر مدینه را محاصره نمودند و قصد حمله را داشتند که همین امر سبب به وجود امدن پیکار مشهور خندق و نزول سوره احزاب گردید. واکنش مسلمانان در قبال همین حادثه و نهایت کارشان در آیات (٩ تا ٢٧) توضیح گشته میباشد. همان سوره از سوره های مدنی قران هست که 72 ایه دارد. برای خرید و مشاهده خواص کامل این دعای برای اززدواج به سایت شرف آنلاین مراجعه کنید.
علاوه بر اثر زیاد همین دعا برای ازدواج خواندن همان دعا برای براورده گشتن حاجات هم اثرگذار میباشد به طوری که هر کس در نماز صبح و مغرب پیش از آنکه برخیزد یا با کسی سخن بگوید آیه 56 سوره احزاب ان الله و ملائکه … را قرائت کند و بعد بگوید: اللهم صل علی محمد النبی و ذریته خداوند هفتاد حاجت او را در جهان و سی حاجت را در اخرت براورده خواهد نمود.



سفارش به تدارک همین دعا برای ازدواج و گشایش اقبال هم خیلی میباشد و روایت و تفاسیر شریفی از ائمه و معصومین در کتابهای متفاوت درمورد به کار گیری از همان دعا برای گشایش اقبال و ازدواج وجود دارد. نوشتن سوره احزاب برای بخت گشایی برروی پوست آهو خیلی سفارش گشته و مشهور میباشد. یقینا باید به همین نکته دقت داشت که شاید موانعی و سخت گیری هایی از خانواده ها و خویش اشخاص علت بروز مشکلات و تاخیر در امر ازدواج می گردد و نخست از نیزه باید همین مشکلات را برطرف نمود و بعد به دنبال یک دعا برای گشایش بخت مثل نوشتن سوره احزاب برای ازدواج بود.
به فرموده امام صادق (ع) در مورد فواید همان دعا برای ازدواج:



در حالیکه دختری موفق به ازدواج نشده می باشد همان سوره را با رعایت آداب بر پوست آهو بنویسد و داخل یک قوطی سربسته در مسکن دختر نهان کنند. با یاری خدا اقبال دختر باز خواهد گشت و میتواند از همان دعا برای گشایش بخت احزاب (Parties)خویش بهره بردن کند و نه برای یک دختر بلکه همان دعا برای گشایش اقبال همه دختران آن مسکن اثرگذار خواهد بود و همان یکی از معتبرترین فواید همین دعا برای ازدواج می باشد. (تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج ۱۲، ص ۸-البرهان)

با دقت به اینکه درمورد خاصیت ها همان دعا برای ازدواج روایت مستقیم از زبان لیکنم صادق (ع) و حضرت محمد (ص) و بقیه علما توضیح گشته می باشد میتوان نتیجه گرفت همین دعا، برترین دعا برای اقبال گشایی هست و قطعا نوشتن سوره احزاب برای ازدواج اثر زیادی بر سرعت بخشیدن به امر ازدواج خواهد داشت و نه فقط همین دعا برای ازدواج دختران مثمر ثمر می باشد و ادله زیاد شدن میل و رغبت پسران به ازدواج هم خواهد گشت.

  • ۰۰/۰۴/۱۰
  • محمد ترکاشوند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی