انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

  • ۰
  • ۰

زدودن فقر و زیاد شدن رزق و روزی و برکت از برجسته ترین خاصیت ها یاقوت سرخ فام از نظر ائمه می باشد. پیامبر اکرم (ص (در مورد خاصیت ها بهره بردن از گونه های مدل خاتم یاقوت به یکی از یاران خویش فرموده اند که خاتمی با با همین گوهر در دست نمایید که فقر را از بین می موفقیت و نیازمند نخواهید گشت. (حاج فقیه محمد کلباسی در کتاب وسعت رزق ( همینطور در جای بقیهی هم فرموده اند که در دست کردن همین خاتم عامل فقر زدایی خواهد گشت. برای مشاهده خواص کامل و قیمت به سایت شرف آنلاین مراجعه کنید
 


دفع فقر یکی از برترین خاصیت ها یاقوت قرمز از نظر ائمه می باشد که ولیم رضا (ع) هم در مورد بهره بردن از آن از قول جدشان حضرت صادق (ع) توضیح نموده اند که در شرایطی که خاتم یاقوت را در دست نمایید فقر را از بین خواهد پیروزی و عامل زیاد شدن ثروت و برکت می گردد. دور کردن اضطرابی که شیاطین در دل آدمی قرار می دهد از خاصیت ها یاقوت سرخ فام و گونه های بقیه میباشد. اساسا همین گوهر به روح استواری می دهد.
* یکی بقیه از فواید به کار گیری از یاقوت سرخ فام اصل همین می باشد که انسان حاوی به خواسته ی دل خویش رسیده و حاجتش برآورده می گردد و علت منزلت و وقار آدمی می شود.
* همینطور غصه و غم های گذشته را از افکار آدمی دور می گرداند.
* بقیه خصوصیت از فواید یاقوت سرخ فام و بقیه اقسام آن همان هست که دشمنان را سرکوب می کند و از مریضی ها بشر را ایمن می نماید.
* در صورتی که در دست راست باشد مریضی های زنانه را دور می کند.
* و آخرین ویژگی از فواید یاقوت سرخگون و سایر رنگ هایش همین هست که به اراده و شجاعت بشر می افزاید و زود هنگام اکنونت نامناسب را از آدمیزاد دور می سازد و نتیجه نیکی را برای بشر حاوی به اهدا می نماید.

از بین بردن اندوه:

زدودن اندوه و غصه هم یکی سایر از برجسته ترین خواص یاقوت سرخ از نظر ائمه سایر گونه های آن می باشد. در مورد همین ویژگی همان سنگ، ولیم رضا (ع) می فرمایند: در دست کردن خاتم یاقوت موجب می گردد تا ناراحت و غمگین نشوید. بهره بردن از همین نگیت غصه و اندوه را از دل می زداید.

شرافت و جلال:

یکی بقیه از خواص انگشتر یاقوت از نظر ائمه شرافت و جلال می باشد. در روایات توضیح گردیده هست که حضرت علی (ع) شامل چهار انگشتر با گوهر های گوناگون بودند که خاتم یاقوت یکی از آنها بوده هست. از ایشان دلیل همان کار را پرسیدند و ایشان فرمودند که همین گوهر نماد شرافت و نجابت می باشد و بهره بردن از آن به حاوی آن ابعاد بزرگی و جلالت خواهد قسمتید.



فتح و برد:

با دقت به روایتی که از پیامبر اکرم (ص) توضیح گشته میباشد موفقیت و خاتمه در کارها یکی سایر از فواید انگشتر یاقوت از نظر ائمه می باشد. لیکنم محمد (ص) می فرمایند هر آدمیزادی همان خاتم را در دست داشته باشد برد روزی او خواهد گشت.

  • ۰۰/۰۳/۲۶
  • محمد ترکاشوند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی