انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

  • ۰
  • ۰

انگشتر نقره فیروزه شامل خلل و فرج طبیعی میباشد که آن ها را با تزریق مواد پلاستیکی می پوشانند و فیروزه را سخت تر می نمایند. همینطور به منجر خلل و فرج انبوه در توده فیروزه، برای خوش رنگ کردن آن از نمک های مس و آنیلین بهره بردن می کنند. همینطور کانی های زیادی وجود دارند که به موجب شباهت با فیروزه آن ها زا به جای فیروزه عرضه می نمایند که از همان میان می توان به کالسدونی، هولیت رنگ نموده، آمازونیت، کریسوکولا و لازولیت اشاره نمود.


بر پایهی سه خصوصیت می توان گوهر انگشتر نقره فیروزه را دسته بندی کرد. برای مشاهده بیشتر به سایت شرف آنلاین مراجعه کنید.
انگشتر نقره فیروزه یک گوهر خالص و گرانبهاست. فیروزه انرژی های منفی را دفع می نماید و می تواند بدن را در برار تاثیرات بیرونی و آلوده نماینده در جو حفاظت کند.

نگین انگشتر نقره فیروزه قابلیت متعادل کردن و نیز تراز کردن تمامی چاکرا های بدن، تثبیت چرخش خلق وخوی، القای ساکتش داخلی به اشخاص را دارد. همچین فیروزه نگین خیلی عالی برای بهبود خمودگی و خستگی میباشد.گوهر فیروزه دارنده قدرتیی می باشد که برای جلوگیری از حملات بدخو از جمله وحشت زدگی و اضطراب عالی هست.
برترین ساختار فیروزه عموما در نواحیی که دارنده آب و وضعیتی گرم و بی آب می باشدند یافت می گردد.
همان نمونه از فیروزه در

معادن انگشتر فیروزه


جنوب غربی ایالات متحده،
چین،
شیلی،
مصر،
ایران،
و مکزیک تولید می گردد.
از اولین انگشتر نقره فیروزه های یافت گشته در طول تاریخ می توان به فیروزه های به کار پیروزیه گردیده در زیورآلات کشف گردیده در مصر اشاره نمود.
همین انگشتر نقره فیروزه ها در یک مقبره سلطنتی که متصل به 6000 سال قبل از به دنیا آمدن می باشد، به دست آمده می باشد.
در واقع گوهر جواهر انگشتر نقره فیروزه را نمادی از جادو نیرو، برد و حمایت محسوب می نمایند.
همینطور در طول هزاران سال از گوهر جواهر فیروزه برای حفاظت در مقابل شرارت ها و دفع کردن نامناسبی


در گذشته زمانی که هنوز معدن های انگشتر نقره فیروزه در اروپا و آمریکا کشف نشده بود، همهی ارتباطات تجاری اروپاییان با ایران در زمینه نگین بهای از طرز کشور ترکیه صورت می گرفت و بازرگانان آمازونیت ترک از ایرانیان گوهر های بهای می خریدند و به اروپاییان می فروختند به همان علت فیروزه را که نگینی نا آشنا برای آنها بوده و از ترکیه وارد می گردیده گوهر ترکی می نامیدند.
بعضی بقیه معتقدند سرشت همین نام برگرفته از نام فرانسوی همین گوهر می باشد که برای توصیف گوهر بکار می پیروزیند. در فرانسه همان نام Pierre Turquin به معنی نگین آبی پر رنگ هست که به تدریج به تورکویز در لهجه انگلسی تغییر کرده هست.

  • ۰۰/۰۳/۱۰
  • محمد ترکاشوند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی