انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

  • ۰
  • ۰

جملات حسین پناهی

من زندگی را دوست دارم
ولی از زندگی دوباره می ترسم!
دین را دوست دارم
ولی از کشیش ها می ترسم!
قانون را دوست دارم
ولی از پاسبان ها می ترسم!
عشق را دوست دارم
ولی از زن ها می ترسم!
کودکان را دوست دارم
ولی از آینه می ترسم!
سلام را دوست دارم
ولی از زبانم می ترسم!
من می ترسم ، پس هستم
این چنین می گذرد روز و روزگار من
من روز را دوست دارم
ولی از روزگار می ترسم

تست روانشناسی

تست خودشناسی 1 – آیا وقتی که پدر و مادری رو می بینین که دست بچشون رو گرفتن و دارن میرن بهشون غبطه می خورین ؟ ؟ ؟

الف ) بلی              ب ) خیــــر             ج ) گاهـــی اوقات

تست روانشناسی 2 – آیا وقتی که یه زوج جوان رو می بینین که در حال خندیدن هستن ، افسوس می خورین ؟ ؟ ؟

الف ) بلی              ب ) خیــــر             ج ) گاهـــی اوقات

  • ۹۵/۰۷/۰۲
  • محمد ترکاشوند

تست روانشناسی

جملات حسین پناهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی