انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

  • ۰
  • ۰

فال قهوه آنلاین

برای گرفتن فال قهوه ابتدا نیتی بکنید. سپس قهوه خود را نوش جان کرده و فنجان را روی نعلبکی به آرامی برگردانید. فنجان را در دست راست خود بگیرید و آن را به 4 قسمت فرضی مطابق تصویر زیر تقسیم کنید علائم ظاهر شده در هر قسمت را با جدول زیر انطباق دهید و تعبیر را بخوانید.


در فال چوب ( فال ابجد ) شما آمده است که نیت نیکویی کرده ای که طالع تو خوب و روشن می باشد . بدان که غصه و تاریکی از تو دور شده است و این سعادت است که به تو روی آورده و آگاه باش که از صدمه ی کسانی که بد خواه تو هستند در امان هستی . به این مطلب آگاه باش که درصورتی که چیزی را از دست دادی در آن برای تو فایده ای نهفته است . در ادامه فال چوب ( فال ابجد ) آمده است که از همسر ، رفیق یا همکار خود آسایش و راحتی خواهی دید . اگر قصد معماله ای را داری بدان که سود تو در آن است آن را انجام بده .مدت زمانی است که در دل خود دلشوره ای داری و دچار تشویش شده ای اگر در راه مسافری داری وی به سلامت باز خواهد آمد . در آخر فال ابجد ( فال چوب ) به شما متذکر می شود که اگر تصمیم به انجام کاری را دارا می باشی بدان که شرایط بر وفق مراد تو است و به هدفت می رسی اگر خداوند بخواهد .

  • ۹۵/۰۲/۳۰
  • محمد ترکاشوند

فال قهوه

فال چوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی