انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

  • ۰
  • ۰

یواش بیا ،
باز هم که از یاد برده ای کجا آمده ای
اینجا قلب من است
آهسته ،
این قلب، شکسته…
نگاهی کن ببین درب های قلبم بسته
شاید باز هم نا مردی مثل تو پشت دیوار قلبم نشسته !
آمده ای که بگویی پشیمانی؟
اما هنوز چند روزی بیش نیست که از آن روز گذشته
آتش دلم همچنان در حال آتش گرفتن است ،
بگذار خاکستر شود ، بعد بیا و دوباره دلم را آتش بزن و بسوزان
بگذار گونه های پر از اشکم خشک شود ،
بعد بیا و دوباره اشکم را در بیار
آهسته ، قلبم خیلی بد شکسته
دوباره آمده ای که چه بگویی به این دل خسته
آمده ای دوباره بشکنی قلبم را ،
یا باز هم به بازی بگیری این دل بی کس را …
بی خیال ، با تنهایی بیشتر رفیقم تا با تو
ای بی وفا هیچ خاطره ی خوشی ندارم از تو
بگذار در حال خودم باشم ،
نه مهربانی تو را میخواهم ، و نه دلسوزی های تو را
نمیگذرم از آن قلب بی وفای تو
بگذار در حال خودم باشم
به تنهایی بیشتر از تو ، نیاز دارم ،
پس بگذار با تنهایی تنها باشم
در خلوت خویش با غصه ها باشم ،
نمیخواهم دوباره بازیچه دست این و آن باشم
آهسته ، غم سنگینی در دلم نشسته …عشقولانه

یاقوت سنگی بسیار زیبا و در رنگ های متفاوت است. انگشتر یاقوت سرخ و انگشتر یاقوت کبود پرطرفدارترین انگشترهای یاقوت زنانه و مردانه می باشند. این سنگ شگفت انگیز با خواصی همچون دفع پریشانی، دفع فقر، دفع اندوه و غم و خواص درمانی گوناگون می تواند انتخابی مناسب برای هر سلیقه ای باشد.

  • ۹۴/۱۲/۲۹
  • محمد ترکاشوند

انگشتر یاقوت

عشقولانه

متن عاشقانه شاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی