انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

انگشتر و سنگ قیمتی

بررسی خواص سنگهی قیمتی

  • ۰
  • ۰

فرمول مکعب روبیک

حال که توانستید به خوبی فرمول مکعب روبیک را بیاموزید و تسلط نسبی بر روش ها پیدا کنید، باید به یک موضوع اساسی توجه کنید. بسیاری از نو آموز ها در روبیک بسیار عجله می کنند و می خواهند به سرعت به نتیجه مطلوب و سرعت دلخواه برسند. نمی خواهم شما را نا امید کنم اما این را بدانید که با وقت کم و عدم تلاش زیاد هرگز به این مقصود نخواهید رسید. واقعیت این است که تسلط بر روبیک به تلاش و تمرین زیادی نیاز دارد و اگر این تمرین ها و تکرار های مداوم را در دستور کار قرار ندهید، نمی توانید به نتیجه ی خوب و سرعت کافی برسید. بنابراین هرگز در این راه حل روبیک نا امید نشوید.
اگر در یکی از روش ها بتوانید مهارت خوبی را کسب کنید و بر آن
حل روبیک مسلط شوید کلیدی خواهد بود برای اینکه سایر روش ها را به تدریج فرا بگیرید. پس عجله ای نداشته باشید و بدانید به مرور زمان مهارت شما افزایش پیدا خواهد کرد. روی یکی از روش ها خوب کار کنید و همه ی روش ها را با هم نیاموزید. این کار ممکن است به این منجر شود که روش ها را با هم اشتباه بگیرید و به نتیجه ی دلخواه نرسید.

  • ۹۴/۰۱/۲۴
  • محمد ترکاشوند

حل روبیک

فرمول مکعب روبیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی